Wat vindt jij van sattvahealing.wordpress.com ?

Mijn missie is 100.000.000 mensen, op een fijne, laagdrempelige manier te assisteren in hun bewustzijnsprocessen en spirituele ontwikkeling.

Mijn visie is dat de kwaliteit van leven aanzienlijk verbetert op het moment als oude ervaringen en pijn getransformeerd wordt in eigen kracht.

Hoe beleef jij als lezer deze site? ik ben benieuwd omdat ik zeker tegemoet wil komen aan jullie vragen,belevingen etc.

Wil jij jou mening geven? Vul de enquête in (8 vragen) en laat je naam achter in het laatste vakje zodat je meedoet aan een verloting van een gratis energiesessie ter waarde van 30 euro!!

enquete

Bij voorbaat dank!

Namaste

2 gedachten over “Wat vindt jij van sattvahealing.wordpress.com ?

  1. Marianne, je bent de winnaar van de gratis energiesessie !!! ik heb vanmiddag een loting gedaan en jij kwam eruit! 🙂 Laat je me even weten wanneer je dat wilt ontvangen? info@sattvahealing.nl !Namaste! 🙂

Plaats een reactie